نمایندگی انجمن در شیراز با همکاری یک کارشناس تغذیه داوطلب، کارگاه آموزشی نیم‌روزه‌ای با موضوع اصول تغذیه‌ی بیماران کلیوی برای بیماران دیالیزی، بیماران در مراحل ابتدایی بیماری و خانواده‌های آن‌ها برگزار کرد. در این کارگاه درباره‌ی نحوه‌ی کنترل مصرف نمک، پتاسیم، فسفر و پروتئین متناسب با مرحله‌ی بیماری توضیحاتی ارائه شد و به سؤالات حاضران پاسخ داده شد. شرکت‌کنندگان همچنین یک بروشور آموزشی شامل نمونه برنامه غذایی هفتگی دریافت کردند.