در ادامهی برنامههای انجمن برای کاهش زمان انتظار بیماران برای دریافت نوبت دیالیز، سه دستگاه دیالیز جدید با مشارکت مالی خیرین و همکاری انجمن خریداری و در اختیار یکی از بیمارستانهای دولتی تهران قرار گرفت. مسئولان بیمارستان اعلام کردند با افزوده شدن این دستگاهها، ظرفیت پذیرش بیماران دیالیزی در شیفتهای عصر و شب افزایش خواهد یافت و بسیاری از بیمارانی که پیش از این مجبور به سفر به سایر مراکز بودند، میتوانند نزدیکتر به محل زندگی خود تحت درمان قرار گیرند. انجمن از تمامی خیرینی که در تأمین هزینهی این پروژه مشارکت داشتهاند قدردانی کرد و اعلام کرد این روند برای سایر بیمارستانهای همکار نیز ادامه خواهد داشت.
